03.10.2013SOME-markkinointia 2.0 #somemarkkinat

Astoria-sali, Iso Roobertinkatu 14

Tapahtuma-aineistot

Tapahtuma-aineistot ovat kaikkien ladattavissa kaksi viikkoa tapahtumasta.

Moderaattorimme Jarno Alastalo @SocialJarno ohjaa yleisön syvälle sosiaalisen median syövereihin. Mielenkiintoisissa caseissa tutkitaan sen monimediallisia ulottuvuuksia! Älä opi kantapään kautta, vaan tule kuulemaan edelläkävijöiltä!

Alustava seminaariohjelma klo 8.30-12.00:

8.30 Aamiainen
9.00 Tervetuloa!
Birgitta Takala, IAB:n toiminnanjohtaja & Jarno Alastalo, moderaattori
9.10 Kyllä kiitos, somea & myyntiä! Case Kookenkä
- Kuinka Andiamon muotitietoinen, kriittinen kohderyhmä saatiin uuden Kookengän ostaviksi asiakkaiksi?
Marja-Liisa Sandqvist, markkinointipäällikkö, Kookenkä ja
Heidi Tammiruusu, toimitusjohtaja, Social Media Fab Oy
09.45 Sisältömarkkinointi blogeissa - Edelläkävijöiden luomaa brändättyä sisältöä
Laura Hakanen, Blogirinki Media
10.15 Tauko
10.30 Tv is the new digital! - Potentiaalia ja kasvuvaraa kakkosruudun kautta
Martti Lindholm, Producer, Social-TV, MTV Media
11.10 Radio - Sosiaalinen media
Johannes Saukko, sisältöjohtaja, SBS Discovery Radio Oy

Seminaarin hinta on IAB:n jäsenille 150 € (+ alv 24 %) ja ei-jäsenille 300 € (+ alv 24 %).
IAB:n jäsenenä voit kutsua myös yhteistyökumppanisi seminaariin jäsenetuhinnalla!

IAB Finland|A member of Interactive Advertising Bureau Europe

Rekisteriseloste (PDF)

 

Premiumjäsenet:

              

Yhteistyössä: