25.04.2017Ohjelmallisen ostamisen mahdollisuudet

Tennispalatsi (Salomonkatu 15, Helsinki)

Tapahtuma-aineistot

Tapahtuma-aineistot ovat kaikkien ladattavissa kaksi viikkoa tapahtumasta.

Seminaari on tällä hetkellä täyteen varattu! Voit ilmoittautua jonoon toimisto@iab.fi. Ilmoitamme sinulle jos paikkoja vapautuu.

IAB Finland yhteistyökumppaneineen tarjoaa jälleen tämän kevään johtavan ohjelmallisen ostamisen tapahtuman markkinointialan ammattilaisille! Tällä kertaa olemme koonneet seminaarin ohjelmatarjontaan kattavasti näkökulmia ohjelmallisen ostamisen mahdollisuuksista. Mukana ovat mainostajien, järjestelmätoimittajien, julkaisijoiden sekä toimistojen asiantuntevimmat kotimaiset ja ulkomaiset edustajat, jotka tulevat kertomaan alan tuoreimmista mahdollisuuksista. Tilaisuudessa julkaistaan myös IAB:n ohjelmallisen ostamisen työryhmän laatima päivitetty opas.

Tilaisuus on yhteistyökumppaneidemme tarjoama eli sinulle osallistujana maksuton.

 

Ohjelma klo 8.30-12.30

Ilmoittautuminen ja aamukahvi

Tervetuloa
Birgitta Takala, toiminnanjohtaja, IAB Finland

Johdatus päivän teemoihin ja päivitetyn ohjelmallisen ostamisen oppaan esittely
Jukka Sundquist, Managing Director, KliKKicom Oy ja ohjelmallisen ostamisen työryhmän puheenjohtaja

The promise of programmatic: Current realities and how to claim the promise
Peter Østrem, Head of Data, AudienceProject

Mistä tunnistaa "hyvän datan"?
Onko kaikki data, joka parantaa CTRää, hyväksi vai ei? Digitaalinen identiteetti, todennäköisyysmallien yhdistäminen kovaan tunnistautumiseen ja attribuutiohuijauksen uusi ABC.
Petteri Vainikka, VP of Strategic Business Development, Cxense

Vaikuttavaa digimainontaa ohjelmallisessa
Timo Rinne, verkko- ja verkkomediamyyntijohtaja, Sanoma Media Finland

How international media company drives programmatic globally
Bill Krumperman, Products and Technology Advertising Platform, Schibsted Media Group

Maailma muuttuu, Kotipizzan kupongit pysyvät!
Johanna Kuosmanen, Senior Business Data Strategist, Kotipizza Oyj
Christopher Fernandez, Founder and Managing Director, R3AL Helsinki

Have you activated your data?
Cases about effective data strategies and how they drive performance for clients.
Stefan Sommer, Director, Global Platform Solutions, Adform

Yleisödata-paneeli

Pidätämme oikeuden ohjelmanmuutoksiin.

Mikäli olet ilmoittautunut etkä pääsekään osallistumaan, ilmoitathan siitä meille toimisto@iab.fi

IAB Finland|A member of Interactive Advertising Bureau Europe

Rekisteriseloste (PDF)

 

Premiumjäsenet:

              

Yhteistyössä: