IAB-yhteisössä vaikutat verkkomainonnan alaan

IAB-yhteisön jäsenenä kasvatat ammattitaitoasi, kehität verkkomainonnan alaa ja sitä kautta nostat myös oman liiketoimintasi uudelle tasolle. Liity mukaan Suomen suurimpaan verkkomainonnan asiantuntijayhteisöön.

OBA-itsesääntelyohjeistus

Verkkomainonnan toimiala varmistaa alan positiivisen ja vastuullisen kehityksen parantamalla itsesääntelyä. Kansainvälinen OBA-itsesääntelyohjeistus koskee selainkäyttäytymiseen perustuvaa verkkomainonnan kohdentamista, ja Suomessa sen käyttöönotosta vastaa IAB Finland.

Q3/2013: Mainostajat panostavat rohkeasti verkkomainontaan

Vuoden 2013 heinä‒syyskuussa verkkomainontaan investoitiin 49,4 miljoonaa euroa, jossa on 4,2 % kasvua edellisvuoden vastaavaan ajanjaksoon verrattaessa. Mediamainonnan kokonaispanostukset olivat 238,8 miljoonaan euroa, vuoden takaiseen verrattaessa laskua oli 6,1 %.

Askarruttaako jokin verkkomainonnassa?

Tai haluatko lisätietoja IAB Finlandin toiminnasta?
Lähetä kysymyksesi IAB Finlandin toimistolle ja vastaamme sinulle mahdolisimman pian

IAB Yhteisö

Kaikki IAB Yhteisön jäsenet

IAB Finland|A member of Interactive Advertising Bureau Europe

Rekisteriseloste (PDF)

Yhteistyössä: